czwartek, 20 maja 2021

Co ja gryzmole? - sztuka (chyba) współczesna.

 Czołgiem. Po długim, niczym mój ostatni paragon z Biedronki czasie, zapraszam na kolejny post z serii ,,Co ja gryzmole". Dzisiaj ocenimy (famfar proszę chociaż jeden) moje rysunki, które wstawiłam sobie do kategorii sztuki współczesnej. Chuj wie czemu. Pewnie dlatego, że można je różnorako interpretować. Jak już dawno wiecie, nie umiem rysować, ale bardzo lubię, także ten... zaczynamy bo mi obiad stygnie.

Wodospad spada.

Tutaj prosze Państwa mamy obraz w połączeniu tanie kredki i równie tanie farby, za których kupno musiałam wziąć kredyt i przekupić Pana w banku 12 kilogramami ziemniaków.

Przedstawia on wodospad, albo nie do końca chcącą spływać wodę z kibla. Chyba coś się zapchało, albo ktoś zjadł kebaba od Turka. Nie żebym ich nie lubiła. Turków w sensie, bo kebabów nie lubię.

Z tyłu rośnie drzewo, nie wiem czemu i jak urosło, skoro prądy w tym kiblu są tak mocne, ale sobie jest. W tle ptaki i zachód słońca, niczym ten z Teletubisi. Aż kusi, żeby tam kogoś zrzucić. Jak w tych filmach. Ja bym zrzuciła swoją polonistkę, bo to zła kobieta była.



Sheldon Mars

 Nie, to nie jest Bruno Mars. To miał być Jim Parsons (nie jest czarnoskóry), czyli Aktor, grający Sheldona w ,,Teorii Wielkiego Podrywu"

Nie wiem, czy byłby dumny z faktu iż wygląda, jak ten muzyk.

Nie wiem, czy byłby dumny z faktu, że wygląda, jakby zastanawiał się nad swoim żywotem.

- Czy kraby myślą, że ryby latają? - Bazzinga



Ptak idzie na chlanie

Oto proszę Państwa Albercik. Jest zajebistym ptakiem, ociekającym wręcz swoją zajebistością, ponieważ jako jedyny ptak posiada muchę.

Wystrojony, jak na otwarcie kanału. Sueskiego, po natarciu wielkiego kontenerowca, co przetrzymywał moje chińskie ubrania.

Wszędzie kolorowo za sprawą wymiocin jednorożca.

Albercik idzie na wesele. Jest smutny, ponieważ okazało się, że jego partnerka zachlała już przed wyjściem.

Albercik mówi w języku francuskim, ponieważ ktoś rzucił mu bułkę paryską i zjadł troszku okruszynek.

Zajebistość Albercika ociekła w formie kolorowych plam.


Oku

To jest Oku. Patrzy się na Ciebie, kiedy oglądasz filmiki w zakładce incognito. Dlatego jest smutne, bo wie, co tam oglądacie.

Jestem dumna z tego rysunku, podobnie jak ze zniżki na fryteczki z McDonald'sie.

Oko płacze, bo ma alergię na wiosne, szczypiorek i nauczycieli od matmy (ktoś już zrzucił moją byłą polonistkę z wodospadu?).

To Oku Wielkiego Brata, co nazywał się Robert.

Oku potrzebuje nowych rzęs z Alieexpres, ale kontenerowiec się rozjebał.

Widzicie te przebłyski w oku? To Wasze okna. Oku widzi, że siedzisz przy komputerze i wie, co właśnie oglądasz. Brzydkie rzeczy. Wstydź się!



Mam nadzieję, że podobał Wam się wpis! Jeśli tak, to na pewno zrobie drugą część! Miało być śmiesznie i mam nadzieję, że to też uczyniłam.

Wpisu nie sponsorował Bruno Mars, Dr. Sheldon Lee Cooper, Magda Gessler, ani Big Brother.

Pozdrawiam Kolorowo

Beatrycze
 
 Podobne wpisy:
 
 Ważne!!!!
 
 PS: Dalej przypominam, że trwa oficjalna zbiórka dla pogorzelców z mojej rodzinnej miejscowości! Po pożarze stracili wszystko... każda złotówka ma sens! -> LINK DO ZBIÓRKI
 
 
 
 

 

25 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się Albercik. <3
    A na ten pierwszy patrzyłam i zastanawiałam się, co oznacza, że to słońce ma taką dziwną minę, a potem dopiero zauważyłam, że to ptaki... tak że wieloznaczny wyszedł. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczenia prowadzą do mistrzostwa. Jest w tych rysunkach potencjał. :) Rozwijaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. wodospad całkiem spoko Ci wyszedł. No a sheldon mars... ani to sheldon ani mars xD ale widzę, że sama też to widzisz :P oku za to całkiem niezłe. szczególnie podoba mi się źrenica :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazy niczego sobie, ale opisy do nich są powalające. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ocenimy moje rysunki" - problemem jest tylko to, że sztuki się nie ocenia. Po prostu. Sztuka istnieje, sztuka wzbogaca wewnętrznie twórcę i odbiorców. I nie należy jej oceniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest blog humorystyczny więc głównie chodzi o śmiech. Oceniłam swoje rysunki, nie innych więc nikogo nie obrażam :)

      Usuń
  7. W pierwszej chwili pomyślałam, że słońce z pierwszego obrazka ma strasznie nadąsaną minę. A to ptaki ;) Ale tak czy siak rysunki świetne. Zazdroszczę zdolności, to jeden z wielu, których nie mam, a bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym umieć tak rysować :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo oryginalne rysunki :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło, bardzo mi się podoba :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rysunki, portret wyszedł za dobrze, jak na kogoś kto nie umie rysować;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sheldon wyglada u Ciebie lepiej niz w realu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace masz talent

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rysunki! Ja kredkami to jedynie umiem się podpisać. I jako, że to są profesjonalne prace proponuję je wystawić na bazarku w Warszawie i sprzedać mafii mokotowskiej. Spłacisz kredyt zarobisz krocie oraz jeszcze będziesz mieć układy i znajomości ;-) A pan z banku to pewnie będzie za te 12kg ziemniaczków przez cały miesiąc frytki wpierdzielał :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy mafia mokotowska przyjęłaby te prace :D:D

      Usuń
  15. Masz talent do rysowania. Bardzo podoba mi się Twoja pierwsza praca :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają Twoje rysunki :)

    I podoba mi się Twój dystans jaki masz do siebie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. oko fajne:D też takie rysowałam głównie z nudów na wykładach na studiach haha;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne rysunki, najbardziej podoba mi się oko😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rysunki, ja bym nawet tak nie potrafiła narysować 🤔
    Albercik świetny i wodospad też 🙂

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!