piątek, 23 października 2020

Co ja gryzmole? - postacie z Disney Pixar.

Czołgiem. Po ostatnich długopisanych postnych piątkach, przyszedł czas na rysunki. Powiem Wam, że ciężko mi było się zabrać za rysowanie, ale jak już to zrobiłam, to machnęłam wszystkie naraz. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, a głosować na postać, którą miałam narysować mogliście poprzez Instagrama.

Zacznijmy od jednej z moich ulubionych bajek, czyli Toy Story. Nie oglądałam ostatniej części, ponoć była sztosem, ale nie wiem, czy wiecie, ale to pierwsza bajka, która wyszła w grafice 3D, czyli takiej, w jakiej teraz widzicie bajki w kinach. Postacie są okrągłe i nie mają, tych takich charakterystycznych kresek. Porównajcie sobie grafikę w tradycyjnym Scooby Doo, a Shreku, od razu widać różnicę. Dlatego ja, dzisiaj w moim malowanku przedstawię te postacie robione w grafice 3D, na kreskowane. Czy mi się udało? Zaraz zobaczycie.

Tak więc wylosował mi się Buzz Astral, który był niemałym wyzwaniem. Prawdopodobnie jeden z jego bicków nie jest rozmiarów drugiego, ale po prostu zapomniał o dniu ręki, ewentualnie jest prawo, albo lewo ręczny (bez skojarzeń).





Kolejną postacią jest Dziadek z Odlot. O dziwo Russel (którego postać, jak już wiecie, pojawia się w mojej książce), dostał bardzo mało procentów, ale w sumie dziadek, którego imienia nie pamiętam, (może ktoś mnie olśni w komentarzu) jest bardzo zabawny. Oczywiście nie mogło się obejść bez laski. I znowu... nie miejcie skojarzeń.




Jeśli chodzi o bajkę Potwory i Spółka to obie postacie były bardzo proste do narysowania, a w głosowaniu szły łeb w łeb cały czas. Wygrała jednak Boo, która moim zdaniem jest mega cute. No jest cute nie?



Jest też rybka Dory z Gdzie jest Nemo. Powiem Wam, że nawet mimo imienia, bardzo utożsamiam się z tą rybką, a hasło ,,I płynie się dalej" towarzyszy mi w życiu od wielu wielu lat. Wygląda troszkę, jak po przechlaniu i przedawkowaniu marihuany dożylnie, ale mam nadzieję, że popłynęlibyście z nią hen daleko do Biedronki i jeszcze dalej, jak to mówił mój pierwszy bohater, Buzz Astral.




To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że spodobały się Wam moje rysunki. A w komentarzach możecie mi powiedzieć który najbardziej! Opowiedzcie też o swoim ulubieńcu!


Jak zwykle zapraszam na krótkie ogłoszenia parafialne:

  1. Zapraszam na Instagrama, na fajne jesienne zdjęcia mojego cudownego Gdańska. Pokazuje ciekawe kosmetyki (kocham kosmetyki i czasami żałuje, że nie mam bloga o nich). Dowiecie się, o czym będzie kolejny wpis i możecie brać w różnych ankietach, dzięki czemu macie ogromny wpływ na kolejność wpisów i to, o czym będę pisała.
  2. Również, jak co piątek zapraszam na aktualizacje mojej książki ,,Historia Śmieszka".W tym tygodniu porozmawiamy o tytule książki. -> KLIK

Pozdrawiam Kolorowo



Beatrycze

Podobne wpisy:

47 komentarzy:

  1. Jakie ładne rysunki :D Wszystkie bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że masz talent kochana. Warto go rozwijać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent :) Ja jakoś nie lubiłam Toy Story. Za to mogłam non stop oglądać Kopciuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę talentu! ja to nawet koło robię krzywo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niezwykły talent, ja w życiu bym tak nienamalowała.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/10/test-obciazenia-glukoza.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Dla mnie wygrywa rybka :) A najbardziej z disneyowskich postaci Lubię Pocahontas, ale ona chyba nie jest z D. Pixar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rysujesz! Dla mnie dziś wygrywa Buzz Astral:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rysunki, te dwa ostatnie podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buzz faktycznie najlepszy. Ale z charakteru najlepsza jest Dory. :D

    No to racja, jak wokół nie ma nikogo, to maseczka jest raczej zbędna. Ale jak widzę osoby bez maseczki np. w sklepie to jednak coś mnie bierze wtedy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne rysunki! :D Aż zazdroszczę :D Ostatnio wzięło mnie na oglądanie kanału Samanty Lesiak i po prostu podziwiam każdego z talentem do rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś lubiłam rysować postacie z Disneya, bo są one stosunkowo łatwe do narysowania, bo nie są przestrzenne :) Może do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie Ci one wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwory i spółka wymiatają ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent do takich rysunków :)
    Piękne i wykonane z należytą starannością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Dory, bo ją znam (Toy Story ani Potworów nie widziałam), a potem ta dziewczynka, ale bardziej przez urodę samej postaci niż Twój rysunek, bo rysunki wszystkie są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, świetnie Ci to wyszło!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie :) niczym nie różnią się od oryginałów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz niesamowity talent , uroczo wyglądają Twoje rysunki, a Boo jest taka słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze naprawdę ładnie gryzmolisz:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cholibka wszystkie rysunki są przepiękne 😍
    No mistrzyni -dziewczyno, masz talent 😍
    Nie mam jakiejś ulubionej postaci 🤪
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz wielki talent. Ja nie potrafię rysować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rysunki ! Ja niestety nie mam talentu do rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja bym chciała rysować chociaż po części tak ładnie, ja Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz talent! Nie pamiętam kiedy ostatnio rysowałam, kiedyś uwielbiałam tak spędzać wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rysunki kochana, a postacie z filmó animowanych zawsze jakoś tak wywołuja usmiech na mojej tawrzy xx

    OdpowiedzUsuń
  26. kurde zawsze jak patrzę na takie rysunki to mi smutno, że ja nawet prostej kireski nie umiem zorbić haha :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj snującą się nostalgią
    Widzę, że nie jestem jedyna, która nie umie narysować prostej, nawet od linijki....
    Pozdrawiam uśmiechającym się za oknem wyjątkowym księżycem, nazywanym blue moon

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja! Ja od lat nie siadałam do rysowania, ale podziwiam chętnie :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!