piątek, 12 czerwca 2020

Co by było gdybym... kandydowała na Prezydenta?

Czołgiem! Dzisiaj post inny niż zwykle. Chociaż w sumie zawsze to piszę, to chciałabym Wam pokazać, co by się wydarzyło, gdybym kandydowała na Prezydenta. Już kiedyś na starym blogu, masę czasu temu robiłam podobny post, ale tak mi się podoba, że musi się pojawić i tutaj, a zapewne nikt z Was tego nie pamięta...

Co by było, gdybym... kandydowała na Prezydenta?



Ja, czyli ja zgłaszam swoją kandydaturę na prezydenta w 2020 i jeszcze dłużej, jeśli dożyje. Pomimo iż jestem najmłodszą kandydatką, bo mam jedynie 24 lata (myślałam, że Bosak jest młodszy, ale wyguglowałam i tylko wygląda tak młodo. Ciekawe, jakich kremów używa?), mam pełno pomysłów i ideologi, które na pewno Państwa zainteresują. Swoją kampanię zaczynam dopiero teraz i chociaż czuje się, jakbym pisała rozprawkę z Polskiego, walnę takie pierdolnięcie, że się nie pozbieracie.
Skoro to taka jakby rozprawka, dajmy też tezę:
Ja, jako ja na Prezydenta, czyli co by się zmieniło, gdybym nim była, w sensie Prezydentem?
Najbardziej zależy mi na tym, aby pracujący ludzie mieli więcej dni wolnych, dlatego podniosę je, aż o 20 dni, coby można było się wybrać do Aqaparku, Energylandii, czy na moją debatę w wolnej chwili. L4 można brać bez wpisu lekarza, w sensie, ręka boli, ząb, miednica, albo zdrętwiała Wam noga, bo za dużo leżeliście. Dodatkowo każdy zakład będzie wyposażony w darmową kawę z chipsem na wierzchu, dożywotni zapas Kinderek, zamiast owocowych wtorków ze zgniłymi warzywami jak było zwykle. Heloł? Kalarepa to nie owoc! Fajne plastry z pingwinkami i kolorowy strój, żeby było cudownie, a nie szaro, buro i do dupy.
Jeśli chodzi o dzieci, to chciałabym zlikwidować 500+. Już w tym momencie słyszę buczenie pod oknem i ktoś mi wrzucił tu głaz. Bąbelki po 20 roku życia niech się ruszą do roboty, a jak nie, to uruchomimy specjalne okno życia, takie, żeby się zmieściły (w środku będzie świeca zapachowa). Każde dziecko po urodzeniu dostanie fajną wyprawkę (w tym body z moim zdjęciem i poduszkę - nie odpowiadam za to, że dziecko nie będzie mogło spać). Do 18 roku życia dostanie też bony, za które będzie można kupić tylko potrzebne rzeczy dla dziecka jak Kinder Niespodzianki, basen z kulkami, czy dmuchany szpadel, do nawalania starszego rodzeństwa. Jakieś książki do szkoły, alkohol, pampersy z wizerunkiem sweet mopsa, ewentualnie kosiarkę dla dzieci, co wydaje dźwięki jak prawdziwa i wkur*ia sąsiadów (pozdrawiam Autora komentarza).
Ze swojej strony chciałabym jeszcze dodać, iż wspieram takie projekty jak:
  • "Nowy laptop dla każdego bloggera" - który ma więcej niż dwa wpisy (już widzę napływ blogów o codzienności siedzenia w domu).
  • "Darmowe przejazdy Pendolino" - do 10 km.
  • "Dodatkowe dwie lamy" - dla posiadaczy lam co najmniej 20 sztuk.
  • "Maryla Rodowicz odmrożona nie tylko w sylwestra"
  • "Super Auta" - wprowadzenie składanych samochodów, żeby było dla mnie miejsce na parkingu.
Moje postulaty:
  • Wprowadzenie bilonu "24" zł, bo tak ma być.
  • Jedzenie warzyw i owoców, bo smaczne są i zdrowe.
  • Podcieranie się co najmniej 3 kawałkami papieru.
  • Używanie antyperspirantu w przestrzeni publicznej, szczególnie w komunikacji.
  • Nakaz noszenia dwóch różnych skarpetek.
  • Ewidentny zakaz jedzenia sernika z rodzynkami.
  • Przedłużenie wakacji o jeden miesiąc.
Głosujcie na mnie to rozdam cukierki.


Moje hasło wyborcze to:
,,Kolorowo, radośnie i jak tam chcecie"
Będzie pełno fajnych koncertów, spotkań, jedzenia kiełbasek na świeżym powietrzu przy akompaniamencie Mandaryny. Zero chorób, problemów i żylaków. - Wasza Kandydatka.


Mam nadzieję, że podobał Wam się post, przepraszam, że tydzień temu nic się nie pojawiło. Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego to zapraszam na story Instagramowe

Za tydzień chciałabym rozpocząc serie nowych wpisów, które obejmą około 5 postów. Będę w moim klasycznym śmiesznym tonie opisywała swoje zmagania z nadwagą, ćwiczeniami. Cała seria ma się nazywać ,,Najgorsza z w-f'u" i będzie to max jeden wpis w miesiącu, a chcę ją zakończyć pod koniec, ewentualnie w styczniu przyszłego roku. Moje zmagania już teraz możecie zobaczyć na Instagramie. Jesteście zainteresowani takimi postami? Obiecuje, że będzie śmiesznie!




Pozdrawiam Kolorowo

Beatrycze


Podobne wpisy:






35 komentarzy:

  1. haha oj przydałby nam się taki prezydent :)
    P.S. też myślałam że Bosak jest młodszy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Startuj za pięć lat. Masz mój głos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dajesz kosiarki to ja na Ciebie na pewno zagłosuję :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zagłosowała bym No takiego prezydenta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. A no właśnie też jestem ciekawa jakich kremów pan Bosak używa ,że tak młodo wygląda...
    Program piękny ,tylko że szkoda że nie możesz jeszcze kandydować - mam nadzieję że za te 10 lat ,kandydujesz -moj głos masz 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym używaniem antyperspirantów w przestrzeni publicznej to genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa z chipsem...ale i pianki dorzuć;) No i popieram ten zakaz sernika z rodzynkami. Doprawdy, nie rozumiem, kto wymyślił, że te rodzynki tam mają być. Popieram zatem i zagłosuję na Ciebie ;) Jestem ciekawa Twoich zmagań z WF... mam nadzieję, że przeżyłaś ten challenge bez kontuzji;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie challenge, a projekt :) Trwa do końca roku, ale póki co... żyje, a wykrwawiłam się dzisiaj tylko z powodu niedobranych skarpet do trampek :D Plaster ratuje sytuacje :D Pozdrawiam z autobusu!

      Usuń
  8. Noo bosak serio młodo wygląda xD Kurde zagłosowałabym na Ciebie, l nietety nie mogę bo uwielbiam sernik z rodzynkami :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by było gdyby można było brać L4 bez podpisu lekarza😀 startuj na prezydenta, mój głos na Ciebie jest pewny 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh naprawdę sporo by się działo gdybyś została prezydentem :D
    Mogłoby być wesoło xD Troszkę się uśmiałam czytając Twój wpis, ale o to przecież chodziło ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. taki prezydent na pewno byłby świeżym powiewem idei:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz mój głos! :D Zagłosuję na Ciebie jak tylko Konstytucja na to pozwoli, bo póki co Prezydentem można zostać dopiero jak się skończy 35 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaa nie znoszę sernika z rodzynkami, jak nic masz mój głos! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć kocham sernik z rodzynkami do szaleństwa, to i tak masz mój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałabyś mój głos - zwłaszcza dzięki obiecaniu laptopów dla blogerów i nakazie używania antyperspirantów. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałabym na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaha :D Miałabyś mój głos zapewniam Cię :D
    Bo powiem Ci, że wybór teraz jest trudny :D Obecni kandydaci mało do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, lubię Twoje poczucie humoru. Masz mój głos;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak o kawie darmowej napisałaś to masz mój głos!
    Wszystko inne również za i też popieram, że młodzież po ukończeniu szkoły (o ile nie pójdzie na studia) powinni ruszyć tyłki do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przekonała mnie kawa i okno życia. Kurde, to jest porządny program wyborczy. Rzeczowy i konkretny! Popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie można się podpisac na Twojej liście poparcia? Będziesz prezydentem moich marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śmieszku - byłoby śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już likwidacją 500+ byś mnie zyskała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłabyś ciekawym prezydentem, oryginalne te Twoje pomysły. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sernik z rodzinkami.... uh że ludzie to jedzą masz mój głos! Nie no poważnie weź kandyduj. Mam wrażenie, ze CI wszyscy ludzi, którzy nie chodzą na wybory, albo głosują na mniejsze zło bo nie mają na kogo, lub oddają nieważne głosy zagłosowali by na Ciebie. (nawet jeśli tylko dla jaj to masz poparcie większości ;p)

    OdpowiedzUsuń
  26. zjadlabym cos na swiezym powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  27. Podcieranie się trzema listkami rozwaliło mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!