piątek, 8 maja 2020

#zostanwdomuchallenge cz. 2/2

Czołgiem! Witam Was w drugim majowym wpisie i to w tym, na który większość z Was czekała. Zapraszam do drugiej części moich challengów z okazji tego, że zostaliśmy w domu. Niektóre z nich zrobiłam dawniej, inne szybciej, a wyniki zobaczycie tu i na Instagramie w stories o nazwie ,,challenge" (ze względu, że tutaj filmiki zbytnio wgrywać się nie chcą). Przepraszam za tę opcję przekazu, ale jednocześnie zapraszam na swoją stronę na tymże portalu.
Ja w ostatnim czasie miałam masę rzeczy do zrobienia i troszkę przeciągnęłam ten wpis, za co przepraszam. Niestety nie udało mi się do piątku zrobić wszystkich challengów. Zostały mi tylko cztery, które pojawią się NA PEWNO w kolejnym wpisie, ale już o innej tematyce. Myślałam, że uda mi się jakoś je dzisiaj jeszcze skończyć i zmoderować wpis, ale niestety jestem ostatnio tak zabiegana, a jeszcze telefon mi się zepsuł, tornado totalne.
+ jestem leniwa, pamiętajcie o tym.

1. Spróbuj gry na instrumencie - Ja Optymistyczna
Zapraszam na Instagrama, gdzie zobaczycie urywek mojej gry na gitarze KLIK
2. Przygotuj coś smacznego, może słodkiego, a jednak kwaśnego na deser - Coosure
Powiem Wam szczerze, że nie bardzo umiem gotować, ale jak mówiłam, inspiracja należy do mnie, także mamy tutaj słodką kanapkę z nutellą i kwaśne żelki!

3. Pokoloruj kolorowankę - Karolajna
Może to jakaś piękna i cudowna kolorowanka nie jest, ale zmieniłam smutnym ziemniaczkom twarz na wesołą! To jest takie w moim stylu! Brakuje jedyne brokatu.

4. Przeczytaj na głos fragment książki - Kathy Leonia
Wybrałam książkę dla dzieci autorstwa no nie uwieżycie... Agnieszki Chylińskiej, o której mówiłam tutaj. Lektorem na pewno nigdy nie będę, ale możecie zobaczyć moje piękne Rrrrr, którego wymawiać nie umiem. Ale film ,,Rrrr" polecam!
5. Narysuj dinozaura i świat, jak zostańwdomu się skończy - Beautiful Duty
Oto moje piękne dzieło! Zauważyliście troszku zdechłą rybkę?

6. Upiecz babeczki - Iwetta Żelaznowska


Z pomocą mojej big sister powstały takie cuda. Dobre były, takie nie za słodkie!

7. Zrób łapacza snów z żurawi z origami - Zaczytana Wiedźma
No to ja sobie myślę, o co tutaj chodzi. Że co... ale jak? Jak ja nawet nie wiem jak zrobić żurawia z origami, a łapacze snów widziałam tylko już zrobione. Mówię sobie, no dziewczyna taki pomysł dała, a ja 15 lat szkoły i nie umiem nawet zgiąć papieru. Postanowiłam zrobić żurawia, ale na tym się skończyło. Wybacz moja droga, ale w ramach zadośćuczynienia zrobiłam Ci Titanica II, żeby smutno nie było!
8. Zaśpiewaj ,,We are the champions" - Jointy&Croissanty
No to macie filmik z rykiem walenia podczas godów na Instagramie! Kiedyś Wam mówiłam, że uwielbiam tę wersję z bajki ,,Kurczak Mały".  

9. Poczuj się, jak gwiazda filmowa - Wesoła Komórka
Ten filmik jest dziwny. Serio dziwny. Okulary zaparowane! - KLIK


Mam nadzieję, ze Wam się moje odpowiedzi na Wasze zadania podobały. Szczerze nawet nie wiedziałam, że będzie Was aż tyle, stąd takie długie czekanie na kolejny post (wciąż pracuje, dodatkowo ostatnio zajęłam się sportem, więc mam mniej czasu). Mam nadzieję, że mi wybaczycie!
Jeszcze raz przepraszam osoby, które się nie załapały na dzisiejszy post, ale obiecuje, że swoje wyzwania zobaczycie za tydzień w piątek! Są to wyzwania od:
  • Lili - Czekam, aż zaśpiewasz coś Krawczyka.
  • Radiomuzykant.ka - uczesz się i umaluj na Agnieszkę Chylińską.
A te dwa pomysły, ze względu na brak balkonu połączę w jedną całość:
  • Lena - może by tak zatańczyć do ukochanej piosenki.
  • Agata - zatańcz (na balkonie) dla ludzi.
Jeśli kogoś pominęłam masz szansę jeszcze tutaj napisać (ale nie dodawaj kolejnych wyzwań).

Jestem ciekawa kto u siebie na swoich blogach się bawi. Tam kilka osób się zdeklarowało, więc jeśli jeszcze tu zawitacie to pod postem dajcie znać, bo jestem mega ciekawa, jakie u Was zabawy będą się działy i jak sobie z nimi radzicie!
Niebawem kolejny challenge, ale tymczasem odetchnijmy troszkę i za tydzień zapraszam Was na post na którego pomysł wpadła jedna z moich czytelniczek i chociaż już jest dawno napisany musiał poczekać na swoją kolej! Dodatkowo oczywiście będą zaległe challenge!
Jeśli macie jakiekolwiek pomysły na posty możecie pisać tutaj albo na maila BlogiBeatrycze@wp.pl
A na Instagramie w najbliższym czasie:
  1. Zrobię MAKIJAŻ KARYNY
  2. Pokaże Wam ciekawe i praktyczne rzeczy dla mojego psa!
  3. Jeśli paczki dotrą pokaże Wam opening ślicznych zegarków i maseczek ochronnych na twarz!
Zobaczcie jak ja się dla Was upokarzam na tym Instagramie :D



Pozdrawiam Kolorowo

Beatrycze

Podobne wpisy:

ZASADY # ZOSTANWDOMUCHALLENGE


ZOSTAN W DOMU CHALLENGE CZ.1/2



37 komentarzy:

  1. Ja poszłam w gotowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sposoby na umilanie czasu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czołgiem! Wasze blogi z poprzedniego postu odwiedzę do końca niedzieli! A przynajmniej postaram się bo jestem ciekawa co u Was nowego na stronach :D

    Życzę miłego tygodnia, 3majcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kolorować kolorowanki dla dorosłych. To mnie odstresowuje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. A wydawało mi się, że ten mój challenge taki prosty, a został na koniec. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat robiłam challenge po kolei w kolejności która sobie zapisałam na kartce :)

      Usuń
  6. No to czekam -naert zaobserwowałam Cię już na Instagramie 😊
    Jestem też ciekawa tych paczek 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Nutella z kwaśnymi żelkami bardzo inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zadania. :) Trzeba jakoś sobie umilać czas w tym trudnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie kreatywne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same fajne zadania :D Bardzo przypomina mi to grę "prawda czy wyzwanie". Zawsze wybierałam wyzwania, niejednokrotnie ciężko było je spełnić dlatego przed zabawą zaznaczaliśmy "nie dajemy wyzwań, które zmuszają do rozebrania się", bo wyjście z domu bez koszulki to lekkie przegięcie :D Mega kreatywny i inspirujący wpis! Naprawdę rewelacja, ja jestem zachwycona i przyznam, że czuję się zmotywowana :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo widzę, że zaproponowane przeze mnie babeczki wyszły Wam naprawdę bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny optymistyczny post. Takich nam właśnie teraz potrzeba. Ja lubię śpiewać, więc pomysł z piosenką bardzo przypadł mi do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. challege pierwsza klasa i wykonanie! Podziwiam, że to wszystko sumiennie robisz! Babeczki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kanapka z nutellą i żelkami - pycha:) lecę posłuchać piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pocieszne te ziemniaczki z Twojej kolorowanki. Swoją drogą, niedawno grałam na komputerze w Coloring Game 3, gdzie zabawa polega na malowaniu pikseli - całkiem przyjemne. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zdjęcia dinozaurów.
    Zdarzyło mi się napisać post o dinozaurach :).

    Dziwi mnie, że lubisz robić wiele rzeczy ... twój duch inspiruje wielu ludzi.
    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  17. to zadanie z dinozaurem to pomysł światły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na przetrwanie kwarantanny :D Uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodko-kwaśny deser podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  20. haha miło mi że pomysł ode mnie został wykonany:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha uwielbiam Cię ! Ta kanapka jest genialna. Sama bym nie wpadła na to :D czekam na kolejna cześć wyzwań :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo za pomysłowość i humor :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż na samą myśl o kwaśnych żelkach, ślinka poszła <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kanapka z Nutellą i kwaśnymi żelkami to zaskakujące połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Cię za te wszystkie zadania :D Pomysł z kanapką niezły ale nie poczęstowałabym się, nie cierpię żelków ;p Tego Titanica podziuraw i będzie łapacz snów o.o Później obczaję też filmiki. Jak się hoduje te dinozaury? Też chcę zacząć na kwarnatannie ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie sobie poradziłaś, kolorowanka wyszła super! :D Makijaż Karyny muszę zobaczyć, jestem ciekawa co tam stworzysz. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje wpisy zawsze wywołuja uśmiech na mej buzi. Gdzie tam upokarzasz- mega dobrze radzisz sobie z ogarnieciem tych wzsystkich chalangów . I teraz słyszył OKLASKI :-)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, bo w życiu trzeba sobie ułatwiać a nie utrudniać...te wyzwania trochę temu jednak przeczą, ale...przekraczasz swoje granice i o to chodzi. Makijaż Karyny? Hmmm aż w pisze w google co to za jaki. Albo nie. Boje się że tego nie da się odzobaczyć;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mów co chcesz, ale pomysł na kanapkę z nutellą i żelkami rewelacyjny! Chyba sobie dziś zrobię takie wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!