piątek, 3 kwietnia 2020

Zostań w domu - Challenge.

Czołgiem! Dzisiaj będzie post z zupełnie innej strony i perspektywy. Aby rozluźnić Wasze umysły, postanowiłam, że pobawimy się w pewną grę...

Kiedyś wspominałam, że nie będę pisała notki na temat koronawirusa. Faktycznie uważam to za zbędne, gdyż co chwilę o tym się gdzieś czyta, a sam temat nie jest dla mnie śmieszny, aby tutaj go opisywać, więc posty ,,24 powody" dla których nienawidzę wirusa, czy ,,Kiedyś to było..." - czyli historia, jak się żyło bez kwarantanny, moim zdaniem nie jest na miejscu. Nie będę tutaj Was zadręczała ani śmiała się z aktualnej sytuacji. Tak jak wspominałam, takowy wpis nigdy nie powstanie, jednak dzisiaj do całej sytuacji odnoszę się w troszkę innej formie, abyśmy sobie zrobili taki mały challenge, który sama wymyśliłam. Zmusi nas to troszkę do refleksji i małej pracy nad sobą w formie zabawy.
Już koniec jęczenia... czas na wspólną zabawę!
Tekst do skopiowania dalej:

#ZOSTANWDOMUCHALLENGE

Challenge jest bardzo prosty. W komentarzu napiszcie mi co mam ciekawego zrobić w okresie kwarantanny.
Na przykład:
Narysuj to, co widzisz za oknem.
albo
Zaśpiewaj piosenkę Krawczyka.

Po tygodniu zapiszę wszystkie Wasze propozycje co do mojej osoby na kartce (opublikuje ją na Instagramie) i zacznę wykonywać, a rezultaty pokażę później na blogu. 

A Wy możecie bawić się dalej...
Skopiuj pochylony tekst na swojego bloga i zrób osobny post wraz z linkiem do mojego ↓

Wtedy wykonaj zadania w komentarzach, które dostałeś od innych osób również w formie postu jakiś czas później.

Post na którym pokażecie wykonane zadania może być w formie wpisu na blogu, albo w social mediach. Mogą być to zdjęcia, filmy i co tam jeszcze wymyślicie. Pamiętajcie, aby załączyć do tego listę z wszystkimi zadaniami, żeby pokazać, że je wykonaliście!
Pamiętajcie, aby dawać takie propozycje spędzenia czasu, które można wykonywać, nie wychodząc z domu, biorąc pod uwagę, że ktoś z nas ma kwarantanne. No i żeby były przyjemne, a nie sprzątanie chaty :D.
Zabawa ma za zadanie pokazać, że w kwarantannie też można ciekawie spędzić czas, a po tym okresie zmusi nas do cieszenia się z życia! Zdrówka życzę!
Pamiętajcie, żeby oznaczyć mnie w swoim poście na blogu: historie-smieszka.blogspot.com
Mam nadzieję, że wszystko było w miarę jasne. Nie jestem najlepsza w tłumaczeniach czegokolwiek. 

CZEKAM NA KOMENTARZE! :D
Pozdrawiam Kolorowo



Beatrycze


Małe ogłoszenia parafialne:

Na Instagramie (historiesmieszka) będę pokazywała jak zmagam się z zadaniami od Was. Więc serdecznie zapraszam. Do niedzieli pokazuje swoich ulubieńców kosmetycznych, natomiast w czwartek wieczorem pokażę Wam test wybielenia zębów w postaci posta również na Insta. Także serdecznie zapraszam, bo tam się wiele dzieje.

Gdy już skończy się kwarantanna zaproszę Was do wspólnego konkursu! Więcej informacji, mam nadzieję, ze wkrótce!
Jeśli macie jakieś pomysły na wpisy dla mojego bloga piszcie koniecznie -> BlogiBeatrycze@wp.pl

49 komentarzy:

  1. Czekam na Wasze komentarze! Wasze blogi z ostatniego postu odwiedzę w sobotę i niedziele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Posprzątaj najbardziej zagracone miejsce w Twoim domu. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz jak się nie słucha xD

      Usuń
    2. Nie będzie sprzątania. Koniec i kropka :D I tak ciągle sprzątam i jest syf w kółko :D

      Usuń
    3. Have you seen that hilarious Santa/Trump oriented cartoon thats been doing the rounds on a lot of websites recently ?, in it Santa Claus is on the roof of a house with his reindeer preparing to descend down the chimney but on the other side of the building Donald Trump has climbed up a ladder and is saying to Santa: "While you`re in there take their food stamps", and then Santa says back to Trump: "Food stamps ! ! !, you must be joking Mr. President, this is the house where the quite astonishing 17 year-old Pauline Hickey from 1985 lives and i fully intend to spend the entire night having my willy squashed and squeezed between her truly unbelievable tits and then unload literally half-a-pint of spunk all over them ! ! !", then in the background one of Santa's reindeer says: "Fucking lucky fat bastard, hes gonna` tit-fuck arguably THE most perfect tits of all-time while we`ll have to stand out here all night in the cold and snow like wankers ! ! !". When i saw it i dont think i`ve ever laughed so much in my entire life and its been hailed as a Christmas classic that people will be falling about laughing at for the next 100 years and beyond.

      Usuń
    4. Połowy nie zrozumiałam, ale cieszy mnie fakt, że Bruce Willis miał czas i wpadł na mojego bloga. Szanuje!

      Usuń
  3. Przebierz się za postać ze swojej ulubionej bajki z dzieciństwa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zmianie się z koronawirusa jest niezbyt na miejscu ,a pisanie o tym jak to było gdy nie było kwarantanny napawa smutkiem
    Za challenge brawa - czekam aż zaśpiewasz coś Krawczyka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczesz się i umaluj na Agnieszkę Chylińską. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Mam nadzieję, że Agnieszka sie nie obrazi jak to zobaczy :D

      Usuń
  6. w czasie kwarantanny chodze do pracy wiec kiepski ze mnie doradca co tu robic
    tzn. wracam do pracy w poniedzialek bo teraz mialam prace zdalna wiec pralam sprzatalam gotowalam robilam zakupy i chodzilam z psem na spacery
    wiosenne porzadki - polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Z chęcią zobaczę efekty!!
    Pomysł na challenge ode mnie będzie z mojej kategorii:
    zrób na drutach/szydełku/uszyj (wybierz jedną opcję) poszewkę na jakąś poduszkę jaką posiadasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu nie mam ani materiałów, ani nici (może czarna by się znalazła) więc niestety pomysł odpada, bo sklepy zamknięte. Swoją drogą coś czuje, że moje zdolności kończą się na zszyciu dziury w skarpecie :D

      Usuń
    2. na tym właśnie m. in polega challenge - znudziła Ci się bluzka, ta zasłonka ma dziurę, a może prześcieradło się trochę sprało? Daj im nowe życie! Ja wierzę w Ciebie, poza tym - challenge to challenge. Nie ma "odpada!" xD

      Usuń
    3. Zrobię co się uda :D Ale nie będzie to najlepiej wyglądało haha

      Usuń
    4. trzymam kciuki! :D Będzie śmiesznie :)

      Usuń
  8. hmm, może by tak zatańczyć do ukochanej piosenki?;)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaśpiewaj piosenkę Maryli Rodowicz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Narysuj dinozaura i świat, jak zostanwdomu się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrób kartkę wielkanocną ale taką z jajem ;p i zabawnymi życzeniami wymyślonymi przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszperać, czy mam jakieś papiery itp, ale powinno coś się znaleźć :D zawsze za podstawę może iść papier z drukarki :D

      Usuń
  12. Zabawa jest na pewno ciekawym pomysłem, ja jednak nie skorzystam ale chętnie sprawdzę jak sobie radzisz z wykonywaniem tych czynności.
    Ja żeby nie było zbyt prosto, ale też niezbyt trudno - PRZYGOTUJ COŚ SMACZNEGO, MOŻE SŁODKIEGO A JEDNAK KWAŚNEGO NA DESER - co, Twoja decyzja. Jak połączyć składniki? Na pewno coś znajdziesz, pamiętaj: słodkie, kwaśne i smaczne - i na tym się skup ☺ czekam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bez śpiewania, a filmiku nie mogę wstawić. U mnie z córką zabawa domową pisakoliną, a za chwilę będziemy robiły piankolinę :d

    OdpowiedzUsuń
  14. nagraj swój kwarantannowy dziennik

    OdpowiedzUsuń
  15. Sam temat nie jest śmieszny, masz rację. Ale co mamy robić, siedziec i płakać? Zostaje tylko ratować swoje zdrowie psychiczne odrobiną śmiechu, więc dzięki Ci za Twój blog, który zawsze wywołuje u mnie uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z córka uczę się wierszyków, które Panie przysyłają z przedszkola ha ha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrób jakąś zabawną stylizacje - wykorzystaj dwa różne buty oraz skarpetki niedoparki :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Upiecz ciasto - najlepiej jakieś z mojego bloga😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama nie wezmę udziału w tym i podobnych wyzwaniach, gdyż obecnie nawet nie mam głowy do takich rzeczy. Niemniej jak ktoś lubi takie zabawy, to bardzo fajna rzecz. Mogę jednak podrzucić jakąś propozycję dla Ciebie. Proponuję więc wybranie sobie do poczytania książki ze szczególnie lubianego gatunku. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrób łapacz snów z żurawi z origami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. hm pomysł na challenge, przeczytaj na głos fragment książki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście nie mam czasu na challenge, prace na studia patrzą na mnie karcącym wzrokiem xD
    Natomiast sama sobie zarzuciłam challenge i może też się skusisz - o ile lubisz aktywność fizyczną! Natomiast to nie jest efekt natychmiastowy. Otóż: zrób szpagat, gdy to wszystko się skończy. Na YT jest mnóstwo filmików. Ja akurat robię ten z Kingą Handzlik, ale ona nie tłumaczy, jak robić, żeby robić to bezpiecznie. Jest też wyzwanie So Szpagat, gdzie już to tłumaczą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł:) Może zaśpiewaj We are the champions :)
    Również obserwuję na ista;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł :D J Upiecz babeczki, albo jakieś ciasto i nagraj filmik jak śpiewasz podczas tej czynności np. piosenki Grechuty:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokoloruj jakąś kolorowankę. Może być jakaś dla dorosłych, ale może byc też dla dzieci. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Poczuj się jak gwiazda filmowa jak by każdy Cię znał i nagraj filmik albo jak na to reagujesz albo jak pozdrawiasz swoich fanów .
    Myślę, że wezmę w tym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kojarzę, czy masz jakiegoś zwierzaka, ale jedyne, co mi przyszło do głowy, to pobawić się z nim dłużej niż zwykle. Sama nie wezmę udziału, nie mam jakoś weny teraz na żadne zabawy. Ale na IG będę podpatrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zatańcz na balkonie dla ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo znalazłam Cię na Insta :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest świetny challenge! Chyba podpatrzę, bo jest super!

    No a miałam nie pisać posta dotyczącego koronawirusa... :/

    Pomysł ode mnie... może spróbuj gry na jakimś instrumencie! Może być perkusja z pokrywek od garnków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam nie pisać, ale koniec końców bardziej chodziło mi o to aby nie dołować ludzi. Ten post do końca o wirusie nie jest a o spędzaniu czasu w domu. Faktycznie ma takie podłoże, ale co już powiedziano, wystarczy, więc my łapmy te małe chwile radości i bawmy się razem!

      Także mam nadzieję, że weźmiesz udział :) Miło by było!

      Usuń
  31. U mnie ciągle się coś dzieje, mnóstwo rzeczy mam do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moi drodzy challenge możecie mi przesyłać do dnia dzisiejszego do godziny 24.

    Dziekuje za aż tak liczne komentarze! Na chwilę obecną są aż 23 zadania zgodne z regulaminem. Każde z nich wykonam, kilka z nich będzie miało troszkę inny wymiar że względu na brak możliwości wykonawczych np. brak balkonu :).

    Na bieżąco, codziennie na instagramie będę pokazywała Wasze wyzwania natomiast wszystkie znajdą sie na dwóch osobnych wpisach na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!