piątek, 17 kwietnia 2020

#zostanwdomuchallenge cz.1/2

Czołgiem! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym challengem (i zapewne nie ostatnim) na tym blogu. Będę wykonywała i pokazywała Wam zadania, jakie Wy mi daliście w poprzednim poście KLIK.
No to w sumie... zaczynamy!
Kolejność Waszych zadań jest losowa:

#zostanwdomuchallenge (część.1)

1. Przeczytaj książkę ulubionego gatunku - crouschynca

,,Mówili, że jestem zbyt wrażliwa"
Federcia Bosco
Właśnie ta książka wpadła w moje łapki w okresie kwarantanny. Stwierdziłam, że nie będę robiła o niej postu. Jest to książka psychologiczna, takie lubię i w sumie bez szału. Myślałam, że jako osoba wysoce wrażliwa czegoś się nauczę, a dowiedziałam się tylko, że takie bycie jest spoko. Chociaż bohaterka tejże ksiązki ma większe problemy niż ja, to nie czuje, żeby mi w jakikolwiek sposób pomogła.

2. Przebierz się za postać ze swojej ulubionej bajki z dzieciństwa - Ervisha


Get the london look!

Pocahontas to była jedna z tych postaci, które wielbiłam, aczkolwiek wolę Giselle z ,,Zaczarowanej" to miałam tylko takie ubrania. Mam nadzieję, że chociaż minimalnie podobna, mimo że figura nie ta :D
3. Zaśpiewaj piosenkę M.Rodowicz- Sabina
 Pośmiejcie się :D - genialnego głosu niestety nie mam.


Ze względu, że na tego bloga ciężko wstawić filmik to zapraszam na Instagrama - historiesmieszka 
W story pod zapiskiem ,,challenge" znajdziesz filmik!

4. Zrób na drutach/szydełkuj/uszyj poszewkę na jakąś poduszkę, jaką posiadasz - Olka
Nie miałam za wiele materiałów, ale posiadam mini poduszkę z Kołobrzegu i starą koszulkę, którą kocham, ale antyperspirant ją zniszczył pod pachami (chwila ciszy dla koszulki). Nie jestem dobra w te rzeczy, ale ucięłam i obszyłam z tyłu, jak się dało (chociaż nie wygląda to najlepiej) i tak powstała poszewka z kieszonką na jedzenie, bigos na przykład. Trochę za duża wyszła, ale daje radę. 

Jak już ją tak zszyłam to nie pomyślałam, aby zrobić jakikolwiek otworek, guzik czy coś, żeby poduszkę wyciągnąć...

Happy new "ear"!
5. Zrób kartkę wielkanocną z zabawnymi życzeniami - Sady Sana


Życzy jajko po przejściach.


Niestety nie miałam kolorowych kartek, a że kolorowanie to nie moja mocna strona także ten... chociaż humor jest!
6. Nagraj swój kwarantannowy dziennik - portret π
Mój dzień w tym czasie wygląda zwyczajnie, praca dom... praca. Zmieniło się to, że poza tym nie wychodzę z domu i troszkę długo sypiam w tym czasie...

Krótki filmik znajdziesz w stories na Instagramie KLIK
7. Upiecz ciasto - Natalia

Kolejny mój antytalent, ale serniczek z polewą czekoladową na święta musi być!


8. Spróbuj zrobić szpagat - KittyAilla
Spróbowałam! Prawie dywan się rozstąpił!



9. Pobaw się ze zwierzakiem - Ken G
Znowu zapraszam na Instagrama KLIK
Królowa kiełbasy
jest tylko jedna!
Zdjęcie z ogródka :)
10. Zrób jakąś zabawną stylizację - Carolyna's world
Kliknij na rysunek, aby powiększyć!







Większość challengów jest na Instagramie ze względu na to, że filmiki dodawane tutaj bardzo długo się ładują, a ich jakoś błaga o pomstę do nieba. Wybaczcie ten błąd, ale nie przemyślałam tego. Nawet nie mając Instagrama powinniście na przeglądarce śmiało zobaczyc wszystkie challenge na zapisanym stories!



Za dwa lub trzy tygodnie kolejna część z drugą połową zadań, zależy jak się wyrobie, bo wciąż pracuje. Odnaleźliście się na liście? A może sami bierzecie udział! Miłej zabawy! Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Za tydzień zapraszam na wpis o ogrodnictwie! Będzie zabawnie!

ZASADY #ZOSTANWDOMUCHALLENGE -> KLIK

Pozdrawiam Kolorowo


Beatrycze

39 komentarzy:

  1. Nie odnalazłam siebie na tej liście-oj będę tu zaglądać aż zobaczę jak śpiewasz którąś piosenkę pana Krawczyka 😁😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto zawsze jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej szpagat. Dla mnie to rzecz niewykonalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Królowa kiełbasy xD uwielbiam! Kiedyś umiałam szpagat...ale kiedy to było?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie :D Podoba mi się :)

    Mogę podesłać jeszcze jedną porpozycje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie. Mam ich strasznie dużo i ostatnio bardzo mało czasu :(

      Usuń
  6. U mnie nie ma nawet czasu na nudę, a na książkę czas jest zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nienawidzę się nudzić! Nawet w czasie kwarantanny można kreatywnie i ciekawie spędzić czas!

      Usuń
  7. fajny chalneng ja probuje ogarnac codziennosc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Ty, podziwiam zapał! Super wyszło!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz teraz co robić na kwarantannie wiec chyba na nudne nie narzekasz :D super i czekam na kolejna cześć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, mega fajnie do tego wszystkiego podeszłaś i sprostałaś dosłownie kazdemu zadaniu. Brawo TY :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twojej listy zrobiłam kartkę świąteczną ale raczej nie była jakaś zabawna ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! nieźle się napracowałaś:) serniczek wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama miałam ochotę przeczytać tę książkę o wrażliwości, by dzięki temu znaleźć jakieś rady dla siebie itp. Jednak nie wiem, czy sobie nie darować, skoro nie jest to nic specjalnego. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No brawo Ty :-) Na książkę i serniczek mam ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj szpagatu z tej listy chyba boję się najbardziej :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. buhahaha królowa kiełbasy rozwaliła system:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem spisałaś się rewelacyjnie :) A serniczek i jak bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale czekaj czekaj, robiłaś szpagat czy sznurek, bo to jest różnica :D Ja do sznurka bym nawet nie podeszła xD
    Poduszkę najwyżej będziesz zszywać za każdym razem od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Książki z tej serii z tego co widzę faktycznie nic ciekawego nie wnoszą,ale przyciągają tytułami ;p. Piękna z Ciebie Pocahontas, chociaż królowa Kiełbasy jeszcze lepsza <3. Jak wypierzesz poszewkę gdy pobrudzi się bigosem o.o - będzie kolejny challenge xD. Jest i moje zadanie jupi!! Piękna karteczka wyszła :D. A serniczek cały upiekłaś, czy tylko ten kawałek xD? Szpagat to ja też tylko do możliwości dywanika zrobię xD. Zaraz obczaję na insta resztę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz ode mnie wysyp serduszek na insta :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie sobie poradziłaś. Królowa kiełbasy wygrywa to wyzwanie. :D Czekam na więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowe zadania i naprawdę dobrze Ci to wyszło. ;) Trzeba mieć dystans do siebie, a Ty to masz ;) I brawo TY. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię takie książki :) :) , bardzo ciekawe wyzwanie i fajnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  24. I dla mnie ta książka jest taka se.

    OdpowiedzUsuń
  25. No super wpis! Niesamowity! Naprawdę sprawiłaś że mój humor od razu stał się lepszy, a już był dobry :) Uwielbiam kreatywne podejście do tematu. Pokazałaś wszystkim, że można znaleźć dla siebie super zajęcia na czas pozostania w domu :) Jesteś inspirująca Kochana! Bardzo inspirująca!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Dziękuje za miłe słowa!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  26. ale czaaaad ;D uwielbiam Cię za Twoją spontanicznośc, taką szczerośc i mega podejście do życia ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zadanka, ale u mnie napięty grafik :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zadania wykonane na 6 :) Poszewka z kieszonką na jedzenie wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki za odniesienie się do mej prośby ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!