piątek, 15 marca 2019

Hamska Reklama.

Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj wpis troszeczkę niekonwencjonalny, inny, dziwny i może nawet niektórych urazić w jakiś tam sposób, dlatego jak ktoś nie ma dystansu do siebie, świata, ludzi ecetera, to zamiast hejtować może sobie mnie iksnąć w prawym górnym rogu. Resztę zapraszam do czytania!

Uczyłam się troszkę w życiu o tej reklamie i w ogóle, chociaż kompletnie nie wiem po co, ale w sumie niedawno (albo dawniej) pomyślałam sobie, że są takie rzeczy... instytucje, które reklamy nie potrzebują, robienie im reklamy jest po prostu niesmaczne, jak dzisiejszy mój żart, albo zrobione przeze mnie pierogi. No na przykład taki chleb, w sumie wszyscy go kupują. A wiedzieliście, że reklamy piwa są puszczane tylko od późnego wieczora? Ja to nawet widziałam billboardy przy Kościele mówiące o nawróceniu. Chociaż nie wiem, czy na kogokolwiek to zadziałało.

No i dzisiaj będzie o zakładzie pogrzebowym.

Praca jak każda inna, nie ma się co czepiać i tak... no wybaczcie, każdy z nas prędzej, czy później będzie miał z nim styczność. No i ja sobie pomyślałam, jakie tu hasło wymyślić, aby jednak taki zakład pogrzebowy zareklamować. No to może zacznijmy klasycznie:

,,Do końca lipca zniżka na wszystkie trumny - 50% taniej"

Do tego dowaliłabym zdjęcie takiej lipnej trumny z desek. Ja to myślę, że ludzie rzuciliby się na tę okazję. Albo coś mniej więcej takiego:

,,Dwie trumny X w cenie jednej do wyczerpania zapasów"

Nie wiem, jak mogą się nazywać trumny. Może jakaś jodłowa, bo w sumie się nie orientuje. Ja bym nazwała taką trumnę Halina. Także X=Halina. Podczepcie pod górne równanie.

,,W weekendy 10% taniej cały asortyment"

Albo bardziej podrasować...

,,W weekendy 10% taniej cały asortyment. Zapiekanka gratis!"

A jak jedziemy z grubej rury...

,,W weekendy 10% taniej cały asortyment. Zapiekanka gratis, opalana w naszych piecach!"



Można też co nieco bardziej tradycyjnie, aby zachować wiernych i stałych przy tym klientów:


,,Do każdej trumny Halina, kolejna dla teściowej gratis!"

Zakład Pogrzebowy ,,Karnisz" zaprasza do przeglądnięcia naszej oferty i zapoznaniem się z wszystkimi informacjami. Dodatkowo można otrzymać za darmo płytę DVD z kremacji!

Z tym ostatnim to nie żartuje. Serio kiedyś słyszałam o takiej ofercie...


A Wy może macie jakieś ciekawe hasła reklamowe? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach!


Pozdrawiam Kolorowo

Beatrycze

Wpis jak najbardziej nie miał na celu nikogo obrazić i powstał wyłącznie w celach humorystycznych!

Zapraszam na Instagrama: CzlowieczekDemoleczka




10 komentarzy:

  1. Twój humor zdecydowanie do mnie przemawia, mam podobny. W sumie nigdy się nie zastanawiałam nad reklamą dla zakładów pogrzebowych :D Z drugiej strony myślę, że tego typu przedsiębiorstwa nie chcą ryzykować takimi sloganami, bo jednak nie każdy załapie, że to żart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z reklamą pogrzebową się nie spotkałam, ale Twój artykuł trochę mnie rozśmieszył. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to czasem już nie mam siły do tych reklam, a głupie hasła jak najszybciej wymazuje z pamięci. Obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wtf płyta z kremacji;p kto by to chciał oglądać... a hasła reklamowe tegoż zakładu pierwsza klasa uśmiałam się xd

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie zakłady pogrzebowe też się reklamują ale takich haseł jeszcze nie widziałam :D jeśli istnieje życie wieczne to chcę tam dostać swoją płytę!

    OdpowiedzUsuń
  6. hah kady ma jakiś swój pmysł na promocję i sukces;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi reklamami w zakładach pogrzebowych to musiałby być niezły ubaw :D Znam taki jeden, który dodaje bardzo śmieszne posty na swoim profilu na FB, czasami tam zaglądam, żeby poprawić sobie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znasz serial "Sześć stóp pod ziemią"? W pierwszym odcinku pierwszego sezonu co jakiś czas pojawia się reklama pogrzebowa. Ja pękałam ze śmiechu. Zresztą w ogóle uważam, że jest to serial wszech czasów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoj humor bardzo do mnie przemawia! Rozwalily mnie te reklamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko z 'Radością' pożyjesz wiecznie! Zakład Pogrzebowy 'Radość' zaprasza.

    Akurat te zakłady reklamy nie potrzebują-klienta mają pewnego:-)

    Pozdrawiam i życzę cudownej wiosny!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!