piątek, 8 października 2021

Filmowa Jesieniara #1 - najgorszy film, jaki kiedykolwiek widziałam.

Czołgiem Jesieniary! Zapraszam Was na nową kategorię, aby troszeczkę Was zaciekawić na moim blogu. Będą to cztery wpisy o tematyce filmowej. Jesień to właśnie czas na nadrobienie zaległości w kinie, filmach, czy serialach, więc troszkę sobie poopowiadamy i czekam na dyskusje w komentarzach.

Najgorszy film, jaki kiedykolwiek widziałam.


Nie muszę długo wymieniać ani zastanawiać się, bo taki film w głowie mam jeden. Już odliczając nasze krajowe masakry komediowe i filmy, których totalnie nie rozumiem, chciałam Wam przedstawić coś, co może już widzieliście, albo nie, a jeśli nie to wcale nie zachęcam do oglądania. Jeśli jednak pozycję macie już za sobą, zastanawiam się, jakich środków użyliście, aby doprowadzić swój stan psychiczny do tego, jaki mieliście przed seansem. Zróbcie sobie chujowe nachosy z biedry i zaczynamy...



Fajne logo nie? Kto tu jest miszczem Painta?



 


Zacznę od omówienia plakatu. Już na nim widzimy, że będzie się dużo działo. Przesyt totalny, brakuje tam tylko Magdy Gessler i Niekrytego Krytyka, a będzie komplet. Jest Hulk, Amy, przerośnięte wiewiórki, a w tle leci... krowa. Gdybym dostała ten obraz na maturze z anglika to bym leżała, a na polskim zastanawiałabym się, co reprezentuje właśnie ta krowa.

,,
Totalny Kataklizm" - bo taki jest tytuł filmu, można opisać szybko i bez problemu - totalny kataklizm.

Na początku jednak opowiem Wam, jak trafiłam ną ten film. Widzicie to kółeczko, jakie zrobiłam w specjalistycznym programie do obróbki fotografii o nazwie Paint? Zaznaczyłam tam księżniczkę, która sobie siedzi w kanale. Cały film jest, jak można łatwo się domyślić parodią wielu filmów i bajek, a ta księżniczka to nic innego, jak moja ukochana postać z Disney'a, czyli Giselle z ,,Zaczarowanej" - mojej bajki, a w zasadzie bajko-filmu z dzieciństwa. Tutaj wygląda inaczej, jakby coś przedawkowała, a w filmie żre głównie szkło. Mam na myśli wersję z ,,Totalnego Kataklizmu". Mała zagadka dla Was... znajdźcie różnice...


 


Znaleźliście? To idziemy dalej. Muszę powiedzieć, że na fotografi są nawet całkiem podobne nie licząc kiecki.

Idąc za tropem Giselle, zobaczyłam to dzieło sztuki, bo ,,Zaczarowana" nie jest to tradycyjny twór Disney'a i rzadko się pojawia w jakichkolwiek innych wydaniach.

O czym jednak jest ten film?
Grupa przyjaciół chce uratować świat przed zagładą. Ma nastąpić koniec świata czy coś takiego. W trakcie ostatnich chwil na planetę Ziemie przychodzą różne postacie z bajek, filmów i krowy. Podczas próby przetrwania nasi bohaterowie poznają po kolei każdą mityczną postać, żeby móc powiedzieć coś w stylu — patrz, to miś z ,,Kung fu panda", który kompletnie nie ma znaczenia w filmie, jak reszta postaci, po prostu ma się pojawić i tyle. Większość z nich zostanie zgniecionych przez głaz, cegły, krowy i inne latające rzeczy, ewentualnie się sami nawzajem pozabijają. Nawet Hannah Montana zdążyła powiedzieć o swojej nowej płycie, tuż po tym, jak przygniótł ją wielki meteoryt. Śmiechom nie było końca. Poznaliśmy też zboczone wiewiórki ze znanego filmu dla dzieci, które ewidentnie miały jakiś problem seksualny. Więc jeśli macie dzieci/wnuki to fakt, że są spadające krowy, nie przypomina wcale ,,Angry Birds" i nie jest to film dla dzieci.

Chuj wie, o co tam chodziło, bo w zasadzie nie wiem, dlaczego ten świat zaczął im się kończyć i cóż musieli zrobić, by do tego nie dopuścić. Dawno to oglądałam. Nie każcie mi tego oglądać jeszcze raz, bo już z moją psychiką jest źle, a i tak nie wiem, czy bym zrozumiała.


Film jest oceniany jako najgorsza komedia na świecie i 12 najgorszy film w ogóle od czasów Mieszka I. Parodia, nieśmieszne gagi, byle pokazać bohaterów, którzy są tak podobni do realnych, że aż wcale (no może oprócz księżniczki, ale gdy zobaczymy film i ją całą, jest duża odskocznia). Nieśmieszny, zboczony, a aktorzy, których nikt nie zna, grają po pare ról. Na Filmwebie ludzie porównują to z innymi parodiami, ale ,,Naga broń" to przy tym geniusz nad geniuszami, bo przynajmniej się coś dzieje.

Pokazałabym Wam zwiastun, ale nie chcecie go oglądać. Ja też nie chce.

A jaki jest dla Was najgorszy film, jaki kiedykolwiek widzieliście? Piszcie w komentarzach, chętnie się zapoznam!

Wczoraj na story zapytałam, kiedy chcecie konkurs. Do wyboru była albo jesień, albo podczas Blogmasów w grudniu. Jednym... dosłownie jednym głosem przeważyło to, że konkurs będzie teraz :D. Sama nie mogłam się zdecydować, więc pytam, ale może to dobrze. W czasie przedświątecznym jest co robić, a teraz troszkę luźniej, więc why not? Wszystkiego dowiecie się w kolejnym wpisie, więc oczekujcie i sprawdzajcie, bo do wygrania będzie m.in. moja książka :D.

Zapraszam na Instagrama -> tam moje dramy, jesienne fotki, kawki i inne takie.

Pozdrawiam Kolorowo

Beatrycze

30 komentarzy:

  1. O rany, już nawet plakat jest odstraszający :D
    Tak z pamięci trudno mi wymienić najgorszy film jaki widziałam, pewnie jakiś był... chociaż przed wyborem filmu staram się najpierw przeczytać recenzję i oceny i jak są one niskie to raczej rezygnuje z oglądania, żeby nie marnować czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko oglądam filmy. Wolę książki, więc trudno mi sobie taki przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam plakat nie wygląda zbyt zachęcająco...
    Najgorszym filmem, jaki do tej pory oglądałam, był „Miszmasz czy Kogel-Mogel’’
    Serio nie wiem, jak można tak zniszczyć jedną z najlepszych serii komediowych...
    Jeśli chodzi o książke- też jestem za tym, aby zrobić konkurs teraz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie dziwny ten plakat, nie znam tego filmu i raczej nie poznam, bo nie jest on w moim typie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Plakat to raczej zniechęca do pójścia do kina na ten film. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł filmu chyba obił mi się kiedyś o uszy, ale na pewno go nie widziałam. No i nie zamierzam oglądać, zwłaszcza że mam wiele innych ciekawszych pozycji na oku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych najgorszych trochę było ale dość szybko wypieram me z pamięci :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pamiętam tytułu, ale był to jakiś film katastroficzny. Wydawało się, że go telefonem nakręcili, a poza tym sceny się powtarzały. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bylam w kinie na Weselu Smarzowskiego i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sam plakat nie zachęca do obejrzenia tego filmu. Nie oglądałam go, ale teraz jestem ciekawa tych wszystkich wad i kto wie, może z ciekawości go obejrzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie.
    Muszę przyznać, że już sam plakat do mnie nie przemawia :) Ja ostatnio mało filmów oglądam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Już plakat zapowiada, że to będzie totalny kataklizm;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam. Gópie niemiłosiernie, ale scenę z wiewiórkami uwielbiam. "Eviiiilll!!!" ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba bym to obejrzała jedynie po pijaku ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chyba faktycznie nie odo obejrzenia. Dla mnie jeden z najgorszych filmów to American Pie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet się nie zabieram za oglądanie! Hihi
    Jeśli chodzi o mnie to strasznie nie podobał mi się film "Nie zadzieraj z fryzjerem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że go nie oglądałam i chyba nie mam czego żałować ;p Mój najgorszy film, który obejrzałam to "Polityka" Patryka Vegi :o Budyń z mózgu.. I że ja za to jeszcze zapłaciłam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam i na pewno nie obejrzę :) takie kataklizmy omijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, podziwiam, że w ogóle się za ten film wzięłaś :D Już na podstawie plakatu bym sobie go odpuściła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw widziałam film, potem plakat. Sam film oglądałam w telewizji, nie w kinie :)

      Usuń
  20. Nie przepadam za tym filmem, już Straszne Filmy są śmieszniejsze. Ogólnie uwielbiam Movie43 - same znane postacie i bardzo niska ocena na Filmwebie, ale absolutnie kocham. ♥️ Dla mnie najgorszy film to "Co robimy w ukryciu?", "Zupełnie nowy testament" i "Piękna". Zmarnowany czas.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pamiętam czy go oglądałam czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą! Okropny jest ten film. Ostatnio oglądałam Mroczna Wieża.... 3/4 filmu przeleciało, a to się nie rozkręca...

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwierdzam, beznadzieja :)

    dziękuję za odwiedziny mojego bloga, będzie mi miło jeśli dołączysz do grona obserwatorów, jestem tu nowa (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam tego filmu i chyba dobrze ;D Kurczę było tych złych filmów w moim życiu trochę, muszę pomyśleć, który by najgorszy.. Ale na pewno nie polecam ,,Ciacha" :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!