piątek, 19 lutego 2021

Co by było gdybym... założyła bloga o innej tematyce? (!100 post na blogu!)

Czołgiem! Dzisiaj jest ważny post, albowiem mój blog 17 lutego skończył dwa latka. To jest już poważnie i ładnie chodzący człowieczek, który nie podpiera się, jak rok temu. O tym, jak wpadłam na pomysł z pisaniem bloga dodałam rok temu posta, na którego zapraszam -> KLIK.

 

Dzisiaj podsumujemy sobie rok pracy na blogu, a także pod koniec odpowiem na pytanie zadane w nagłówku. Zdecydowałam się, że ten wpis będzie w tej kategorii, ponieważ już daaaawno jej nie było i jest jej pewnie smutno, że została tak pominięta.

Zacznijmy od małych statystyk. Razem z zeszłorocznym urodzinowym postem, czyli od 21 lutego, aż do tego napisałam w sumie 49 postów! Ominęłam tylko dwa piątki, gdzie wpisy się nie odbyły, bo byłam leniwa. Jest to o dwa posty mniej niż w zeszłym roku. Swoją drogą jest to już setny post na blogu.

O czym pisałam przez ten rok?


Pod moją obserwacje wyszły recenzje planszówek takich jak ,,Hamburger" , gdzie budowaliśmy bułę, a także ,,Trivial Pursuit" , gdzie robiłam wszystko, aby nie jebnąć byka w tytule tej gry. W sumie myślałam, że więcej tych gier było, więc już niebawem zapraszam na kolejną. Miała być jeszcze jedna gra karciana, ale zrobiłam zdjęcia i usunęłam. Proszę o brawa.

W tym roku powstało bardzo dużo dziwnych postów... między innymi:


  • Zaglądaliśmy do mojej torebki, w której było (i jest) dosłownie wszystko i nic, co powinno być potrzebne.
  • Zrobiłam projekt denko, gdzie komentowałam papier toaletowy, żel pod prysznic i zjedzone ciasto.
  • Zastanawiałam się, co by było, gdybym została ogrodnikiem. Więc posadziłam rzeżuchę, która zwiędła.
  • Na dzień dziecka malowałam zawartości Kinder Niespodzianki w kilka minut!
  • Napisałam również swoje postulaty, apropo mojej kandydatury... na prezydenta Polski!
  • Opisałam szczególowo, dlaczego nienawidzę publicznych toalet.
  • Narysowałam zawieszki na drzwi, co wyglądały, jak podpaski.
  • Napisałam historie o pierwszym tripie na koncert, rozmazanej twarzy i o tym, jak usiadłam dupą na frytkach.
  • Razem robiliśmy zakupy w Auchanie!
  • Rysowałam dla Was postacie z Disney Pixar!
  • Jęczałam w poście, dlaczego 2020 był do dupy.
  • Pokazałam Wam moje dawne creepy makijaże!

To nie wszystkie posty, a oprócz tego działy się takie rzeczy jak:


,,Zostań w domu challenge" - dawaliście mi zadania do wykonywania podczas wiosennego lockdownu. Wszystkie pokazałam w formie postów na blogu, jak i na Instagramie. Projekt został rozpoczęty w tym roku, a także zakończony. Przebrałam się w nim za Pocahontas, jadłam dziwne rzeczy, kolorowałam, piekłam i rysowałam. Powstały w sumie cztery posty związane z tym projektem. W ostatnim poście wyróżniłam pomysł Agnieszki z Bloga MyCoffeTime i zrobiłam bardzo ciekawą kawę.

,,
Najgorsza z w-f'u"
- pięć postów podsumowujących moje zmagania z nadwagą i problem nienawidzenia sportu. Udało mi się polubić ćwiczenia, a Wy (a przynajmniej mam taką nadzieję, że...) pośmialiście się z moich zabawnych wzlotów, upadków i uderzeń przez żołędzia w głowę. Projekt rozpoczął się w marcu, chociaż pierwszy post powstał w czerwcu, a skończył w styczniu.

Po raz pierwszy podsumowaliśmy Netflixowe seriale - złotą Statuetkę Netflixa zdobył serial animowany dla dorosłych ,,Nie ma, jak w rodzinie", a Kiblową Szczotę ,,Mgła". W tym roku widziałam mało serialów, więc jeśli nic do tego nie dołączy, będę komentowała też filmy :). Postacie z serialu, który wygrał, rysowałam również w poście z serii ,,Co ja gryzmole".

Pojechałam na wycieczkę rowerem i wszystko Wam opowiedziałam, a także prawie straciłam płuca po drodze.

Powstały recenzje jedzeń, takie jak... Słodycze zza granicy, słodycze z Tigera, a także najtańsze Mikołaje czekoladowe, które po dziś dzień mam nie wiadomo po co.

Dodałam nową kategorię pt. ,,O czym myślimy" i dzięki temu powstały posty o poranku przed pracą, zakupach, czy Nowym Roku.

Odbyła się moja ulubiona seria, czyli Blogmas 2020 pod nazwą ,, Święta się odbędą", całość łączyła się po raz pierwszy z Instagramem, który w tym roku otrzymał trochę inny wygląd, bardziej spójny, było losowanie karteczek, a także szukanie świątecznego bubla, czy otwieranie kalendarzy adwentowych.

W styczniu, jak co roku organizowałam nominacje do ,,Syfu z pępka", czyli najgorszego filmu kinowego w 2020 roku , który zdobył ,,365 dni" i najlepszego ,,Sala Samobójców - hejter", otrzymując tytuł ,,Zajebistości roku".

Pojawiły się też recenzje książek, chociaż nie wszystkich, jakie czytałam... ,,Mały Książę", a także ,,Teoria Teorii Wielkiego Podrywu". Dlatego nie myślcie sobie, że przez rok przeczytałam tylko dwie pozycje.

Najważniejsze na koniec, ponieważ we wrześniu, gdy byłam w połowie pisania, opowiedziałam Wam o mojej książce pt: ,,Historia Śmieszka", która się ukaże już na wiosnę, albo w formie papierowej, albo chociażby w wersji elektronicznej. Aktualnie wciąż jestem na fazie poprawiania, a jak już mi mówiliście, nie ma się, co z tym śpieszyć. Jestem bardzo dumna z tego faktu, aczkolwiek cały czas marwie się, jaka będzie opinia innych o tym, co napisałam, bo w tych sprawach jestem nowicjuszem. Powstała kategoria dla tej kategorii.

Najwięcej postów wyszło z Waszej ulubionej serii, czyli ,,24 powody", a nawet zrobiliśmy kontratak jesieni. Najczęściej czytanym postem była recenzja ,,Małego Księcia", a najmniej historia o kalendarzu wakacyjnym. Najwięcej komentarzy było pod wpisem ,,24 powody" dla których nienawidzę pracować, a najmniej również kalendarzyk wakacyjny, ale się w sumie nie dziwię, bo sama czuje, że ten post był bardzo wymuszony.

Jakie plany na ten rok?

 Przede wszystkim chciałabym, żeby było tu nawet o połowę więcej gości, dlatego będę odwiedzać masę nowych blogów, bo widzę, że ludzie tu wchodzą i zostają, co piątek komentując nowe wpisy, za co serdecznie dziękuje. Chciałabym wypromować bardziej Instagrama i wstawiać tam kolorowe zdjęcia, a także swoje wypowiedzi. Bardzo mi zależy, aby każdy post był tak skonstruowany, abyście pękali ze śmiechu i będę walczyła ze sobą, by tak właśnie do Was pisać. Chce zrobić konkurs, a także pokazać Wam moją, skończoną już ksiażkę. Chciałabym więcej dla Was tu rysować i zminimalizować ilość tekstu w postach, co jak widzicie, jest trudne, pewnie dlatego, że piszę raz w tygodniu. Na Dzień Dziecka zobaczycie moje zdjęcia z dzieciństwa, moje wakacyjne wyprawy, na pewno będzie kolejna seria Blogmas... nie mam w planach robienia innych kategorii, ale to się zobaczy z czasem. Pomysły na wpisy wypisuje w Excelu i znowu jadę dwa wpisy do przodu.

Jako że już jestem troszkę w tej rodzinie blogowej, chciałabym wyróżnić kilka moim zdaniem ciekawych Blogów i ich Autorów, którzy mnie regularnie odwiedzają, a i ja staram się do nich jak najczęściej zaglądać, dodatkowo uważam, że są warci wejścia na ich wirtyny i poczytania (kolejność przypadkowa)!

Lili z Bloga ,,Moda i uroda według Lili"
 

Autorkę Bloga ,,Kathy Leonia"

Roksanę (Sady Sana)
z Bloga ,,R.A. Ciężka" oraz Mariusza (Nabuzael) , z którym współtworzy stronę ,,Pracownia Kotołaka"


Agnieszkę ze strony ,,My Coffee Time".

Mam nadzieję, ze wszystko dobrze napisałam, jak coś to piszcie w komentarzach, wprowadzę poprawki :).

A więc odpowiedzmy sobie na to pytanie z tytułu.

Co by było gdybym założyła bloga o innej tematyce?


Pewnie bym spaliła kuchnie, gotując. W rzeczach typu DIY, na pewno skleiłabym sobie palce klejem, gdybym miała bloga z recenzjami książkowymi, na pewno wpadłby tam skład Domestosa, a gdybym prowadziła bloga parentingowego, kusiłoby mnie, aby sprawdzić, czy dziecko utrzyma się na lince do prania. Jeśli chodzi o modę, to na pewno byłoby bardzo kolorowo i żółto, co lubią te muszki skurwysynki.

 Dzięki, że jesteście ze mną. Pozdrawiam kolorowo i radośnie - Wasza Beatrycze!

 

Odpowiadam na wszystkie komentarze pod tym postem!


61 komentarzy:

  1. Setny post na blogu i rocznica! Przypadeg? Nie somdzem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych. Świetnie się rozwijasz. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Jak kurwica mnie nie złapie, ani nerwica będą kolejne!

      Usuń
  3. Gratuluje drugiej rocznicy i mam nadzieje, że będzie jeszcze wiele wiele kojenych :) Uwielbiam czytać Twojego bloga bo zawsze poprawiasz mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa! Ściskam mocno! (nie mam covida)

      Usuń
  4. Gratuluję drugiej rocznicy blogowanie!:) Już nie mogę doczekać się nowych postów w tym roku, bo zapowiadają się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ide robic frytki, mam nadzieje ze na nich nie usiade;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję drugiej rocznicy. Plany zapowiadają się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat blogowania no i oczywiście tego, żeby udało się spełnić wszystkie plany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, nadrabiam blogowe zaległości a tu taka imprezka! Gratulacje! Niech wena i dobre poczucie humoru Cie nie opuszcza.
    I dzięki za wyróżnienie:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)
    p.s. a gdybyś prowadziła bloga o kawie, to z pewnością byłoby...nietuzinkowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym prowadziła bloga o kawie to po moich wymysłach ludzie pijący moje trunki pewnie byliby już pod kroplówką...

      Usuń
  9. Super podsumowanie :) Życzę Ci więcej gości i by blog oraz instagram się rozwijał w takim kierunku jak tego zechcesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Please click advertisement on my blog i need this money. Please help me. promote my blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow dwa lata w blogosferze to jest coś :)
    Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licząc wszystkie blogi to będzie już parenaście :D

      Usuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji drugiej rocznicy. Życzę kolejnych owocnych lat blogowania i niech spełni się to co sobie zaplanowałaś . Powodzenia. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację! Super, że się tak rozwijasz :)
    https://bloomywitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      I płynie się dalej i płynie się dalej...

      Usuń
  15. ojoj bardzo dziękuję za wyróżnienie:D miło mi niezmiernie że moja pisanima wyróżniona:D jestem niezmiernie ciekawa tej Twej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Treść Twojego bloga bez wątpienia jest wyjątkowa. Życzę jak najwięcej nowych wpisów w Twoim stylu. Rozwoju i wielu kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podsumowanie :D Gratuluję 2-lat i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa pomysłów na posty :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię liczby trzy ale mam nadzieję że wytrwam!

      Usuń
  18. Gratulacje z okazji rocznicy-niezły przypadek z tymi 100 postami 😉
    Życzę Ci milionów a nawet miliardów postów i tyle samo czytelników (albo realistycznie o połowę mniej, ważne abyś Ty była zadowolona)
    Widzę że z Ciebie byłaby taki sam ogrodnik i taka sama kucharka jak ze mnie 😂
    Z największą przyjemnością oddam na Ciebie głos, gdy będziesz kandydowała na Prezydenta 😉
    Dziękuję za wyróżnienie mojego bloga ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miliardy postów. Trochę dużo pisania xd. Dziękuję :)

      Usuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Tobie, że jakoś specjalnie nie musisz się wysilać, bo ja za każdym razem, gdy czytam Twoje wpisy, to uśmiecham się od ucha do ucha. Może i nie pękłam ze śmiechu, ale łzami już nieraz się zalałam. Oby pomysłów Tobie nigdy nie zabrakło! Pisz dla nas dalej, bo ja zawsze chętnie do Ciebie zajrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje :) Życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze i mnóstwa pomysłów na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję drugiej rocznicy blogowania. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę kolejnych setek postów na blogu! <3 Najważniejsze by nie opuściły Cię dobre chęci i motywacja.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły na posty są, gorzej czasami z tą motywacją :D

      Usuń
  24. Kochana gratuluje 2 lata to piękny czas, życzę ci coraz więcej wiernych czytelników <3

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje! piękny czas! zyczymy kolejnych lat swietowania <3

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja właśnie turbo uwielbiam tę etmatykę bloga ;D można się tak na maksa oderwać od pozostałych rzeczaczy, uśiechnąc pośmiać - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i postaram się tego nie zmieniać !

      Usuń
  27. Gratuluję - dobrze, że jedank prowadzisz bloga o takim profilu- jest lekko, z przymruzeniem oka. Barzdo lubię tuatj do Ciebie wpadadać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro zapraszam na bardzo fajny post, będzie krótko i zabawnie!

      Usuń
  28. Witam serdecznie ♡
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych lat na blogasku! Wspaniale że prowadzisz bloga w takiej tematyce w jakiej prowadzisz, jest wyjątkowy i uwielbiam tu zaglądać. Twoje wpisy są oryginalne i czyta się je po prostu cudownie :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj
    Tak trzymaj nadal. I życzę jej najwięcej komentujących
    Pozdrawiam ciepło wiosenną końcówką lutego

    OdpowiedzUsuń
  30. Czyli wychodzi na to, że jakąkolwiek byś kategorię bloga nie wybrała to to nazwa mogłaby zostać :P. Gratuluję napisania stu rozbrajających postów :D i prowadzenia bloga przez dwa lata. Życzę by Twoje "dziecko" rosło szczęśliwie i utrzymało się na lince :P wielu odwiedzin i samych dobry pomysłów :)
    Dziękujemy z mężem za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!