piątek, 6 sierpnia 2021

,,Historia Śmieszka" cz.4 - publikacja książki

 Czołgiem! Na ten moment i na tę chwilę czekałam od czasów kiedy Mieszko I hajtnął się z Marylą Rodowicz. W końcu i z czystym sumieniem mogę zaprosić Was do kupna, a co za tym idzie do przeczytania mojej książki!

Dla tych, co są nowi, albo chcieli by po prostu się dowiedzieć...

O czym jest książka?

Książka przedstawia historie 26-letniego Karolka, który uważa się za życiowego nieudacznika. Jest samotnikiem i, jak twierdzi ekstrawertykiem, któremu nie dano szansy. Bohater ma wiele psychologicznych problemów z którymi się zmaga na co dzień. Co prawda nie są one wymienione, ale sam czytelnik będzie mógł zauważyć, że Karol zmaga się między innymi z OCD, czyli nerwicą natręctw, wysoką wrażliwością, czy, znaną nam również wszystkim arachnofobią, kiedy jedzie na biwak(strach przed pająkami). Poznajemy go jako osobę bardzo przywiązaną do swoich rodziców, głównie bujającej w obłokach mamy Małgorzaty i swojego najlepszego kumpla, który właściwie traktuje go, jak piąte koło u wozu. Życie Karolka zmienia się, gdy jego młodszy brat postanawia się wyprowadzić z domu. Jego świat legnął w gruzach i dopiero wtedy uświadomił sobie, jak bardzo był zamknięty w sobie i że przez ćwierćwiecze nie zaznał miłości, ani samodzielności. Nic specjalnego nie osiągnął. Pracując w najnudniejszej pracy, jaka może być dla ekstrawertyka stwierdza, że swoje życie musi zmienić i doprowadzić do ładu. Zakochany w swojej sąsiadce, która nawet dokładnie nie zna jego imienia postanawia znaleźć sobie kobietę idealną. Okazuje się jednak, że szukanie ideału nie jest dobrą drogą dla Karolka. Zmęczony tym wszystkim pewnego razu znajduje karton przed posesją nowo wprowadzających się sąsiadów. To pudełko dało mu odwagę i właściwie dzięki niemu poznaje Ewę i Nataniela, którzy zmienią jego życie... W jaki sposób? Tego już Wam nie powiem.

Miłosna historia, dosyć nietypowa, niestandardowa. Przepełniona humorem i wielobarwnością. Karolek świat opisuje ze swojej perspektywy w sposób bardzo zabawny. Kroczy przez świat kolorowo i radośnie w swoich szelkach, czasami zastanawiając się, czy to właśnie ubiór, styl życia nie jest przyczyną nijakowatości jego żywota.

Moja chrześniaczka Milenka to chyba najsłodsza ,,reklama" dla książki :D

 

Poznajemy historię osoby wysoce wrażliwej, dowiedziemy tego, że nie każdy komik cały czas się uśmiecha i warto czasami być smutnym nawet z najmniejszej pierdoły. Książka ma uczyć tego, że każdy z nas jest wyjątkowy. Często przychodzi nam (mnie samej też) oceniać kogoś przez różne pryzmaty, nie znając jego wcześniejszej historii. Mówimy, że jest taki i owaki, a nie wiemy, co przeszedł. Tutaj znajdziecie historię, a właściwie kilka, które pokażą, że często to co widzimy, jest tylko otoczką danego człowieka.

Chciałam, aby ,,Historia Śmieszka" była mądra, ale też i zabawna. Myśle, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie, a fikcyjnego bohatera pokochacie, jakby był prawdziwy.

W książce znajdziecie imiona, które podesłaliście mi, gdy o to prosiłam. Dzięki temu w tej publikacji jest coś od Was, ale tak jak mówiłam... nie utorzsamiajcie się z bohaterami :).

Książkę można kupić na kilka sposobów:

1. Od Wydawnictwa. Wystarczy KLIKNĄĆ TUTAJ, aby dostać więcej informacji. Dostaniecie książkę w cenie 44,67 zł, razem z kurierem otrzymacie ją za 59,43 zł. Taka książka jest bez mojej ingerencji.

2. Zapraszam również po kupno e-booka. Również odsyłam na stronę Wydawnictwa KLIKNIJ TU, jej koszt to 16,38 zł.

3. Tzw. ,,Książka od ręki" - jeśli mieszkasz blisko Gdańska, możemy się umówić, jakoś zgadać i przekaże Tobie egzemplarz. Koszt takiej książki to 36 zł. (do końca wyczerpania moich magazynowych zapasów). Wystarczy napisać na maila BlogiBeatrycze@wp.pl, że jesteś zainteresowany/a i jakoś sie dogadamy. Do książki dostaniesz indywidualny cytat, małą flagusie jako zakładkę i ewentualny podpis/dedykację, ale tylko gdy o to poprosisz :).

4. ,,Książka od ręki" + kurier - najlepsza opcja, gdy chcesz otrzymać książkę ode mnie (z dedykacją, cytatem i flagusią), ale mieszkasz gdzieś dalej. Do ceny z podpunktu 3 dodajemy cenę kuriera i symboliczne 2zł za opakowanie. Taka książka kosztuje 51 zł, jeśli chcesz by dostarczona została do paczkomatu i 53 zł jeśli zechcesz ją mieć w domu. Płatność z góry, opcja tylko na terenie Polski. Również proszę o napisania maila na BlogiBeatrycze@wp.pl. Na chwilę obecną nie posiadam opakowań, ale na dniach postaram się o nie zadbać, więc można już pisać, ale dostaną Państwo z lekkim poślizgiem. Poinformuje w mailach, kiedy będą opakowania w których mogłabym bezpiecznie wysłać książkę. 

,,Książka od ręki" jest dostępna do czasu, aż skończy mi się osobisty nakład. Poźniej zamówię kolejne z drukarni o ile będą jeszcze chętne osoby, ale to troszkę potrwa ok. miesiąca.

Jeśli są jakieś pytania można śmiało w komentarzach. 

Współpraca odnośnie książki ,,Historia Śmieszka", zapraszam na maila BlogiBeatrycze@wp.pl . 


Aktualnie jestem na urlopie, więc mogę troszkę wolniej odpowiadać na Wasze wiadomości, ale po wolnym wchodzimy na dawne tory! 

Kończąc tego posta, a to na pewno nie będzie ostatni jeśli chodzi o książkę, chciałabym serdecznie pozdrowić i podziękować Roksanie C. za pomoc z książką i nakierowanie na właściwe tory! Naprawdę bardzo, ale to bardzo jestem Ci wdzięczna! Tutaj daje linka do Jej Blogów, serdecznie zapraszam! -> KLIKNIJ TUTAJ

Pozdrawiam Kolorowo

Beatrycze


37 komentarzy:

  1. Czołgiem, informuje, że za tydzień ze względu na planowany wyjazd wpisu nie będzie. 3majcie się mocko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kusi mnie kupienie tego ebooka. Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, fajnie, że już jest do kupienia.
    Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła brzmi ciekawie i zachęcająco. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli będziesz mieć czas (a przede wszystkim chęć), napisałabyś, co wpłynęło na cenę? Przyznam, że nieco mnie zaskoczyła. Niemniej bardzo gratuluję wydania własnej książki - domyślam się, jakie to musi być niesamowite uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Jeśli chodzi o samą cenę książki i fakt, jak bardzo różni się ta z księgarni, a ta ode mnie to marża nadawana przez sklep robi swoje. Nie mam na nią wpływu, a sama za książkę dostaje dosłownie kilka złotych, gdy ktoś ją kupi. Jeśli chodzi o książkę ,,od ręki" dostaje parę złotych więcej, ale wciąż nie jest to jakaś wielka kwota, ale z racji braku ogromnej marży jest zwyczajnie taniej. Samo wydanie książki bez sponsoringu to są ogromne kwoty, i gdybym miała liczyć, że ta książka się zwróci to bym się przeliczyła, bo wiem, że tak się nie stanie. Ksiązka ma prawie 300 stron i jak oglądałam, cenowo nie różni się zbytnio od innych pozycji na stronie wydawnictwa, nawet w sklepie ostatnio kupiłam za 40 zł książkę 200 stronicową bez sztywnej okładki, która jest droższa (ja jej nie mam). Problemem większym jest niestety kurier czy jakaś inna forma przesyłki. Dla mnie najważniejsze jest by zwrócił się chociaż druk tych książek, które mam na stanie. Ceny na pewno będę się różniły w przyszłości (na pewno nie będzie jej wzrostu), zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało. Nie myślcie sobie, że z Was zdzieram, albo będę miała po tym wypchany portfel, to tak niestety nie działa... Pozdrawiam kolorowo :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Nie chodziło mi o zdzieranie, wiem, że zazwyczaj autor ma najmniej do powiedzenia ze wszystkich zaangażowanych w wydanie książki. Biznes to biznes :/

      Usuń
    3. Spokojnie, absolutnie nie odebrałam tego jako hejt :)

      Usuń
  6. Gratuluję! Zapowiada się mega interesująco:)
    Miłego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Książka zapowiada się naprawdę świetnie. chętnie sprawię sobie egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja Ci bardzo gratuluję wydania swego książkowego dziecka:) to jest niesamowita frajda wiedzieć że to się udać może :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wydania książki;) lubię takie książki z humorem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje, fajnie tak wydać swoją książkę :D

    Miłej podróży życzę i udanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci wydania własnej książki :)

    Miłego wyjazdu dla Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja również gratuluję wydania książki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa ! Wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie! Myślę, że ludzie chętnie kupią. Dzisiaj, gdy nie ma już Joanny Chmielewskiej, trudno szukać czegoś śmiesznego. Jestem ogromnie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wydania własnej książki :D Zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję talentu i życzę pięknie spędzonego urlopu...w Mielnie jest bardzo ciasno:-) Ale inne plaże nadmorskie super.
    Pozdrawiam.🌴

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wydania książki. Może to początek wielkiej kariery? Życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chrześniaczka jak pięknie poleca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak. Takie słodkości że chciałoby się zjeść ale niestety nielegalne...

      Usuń
  19. Gratuluję wydania książki 👏👏😀
    Super że jest przepełniona humorem 😀
    Ej, ale reklama z chrześnicą, wcale nie jest słaba.
    W sprawie recenzji książki, pisałam do Ciebie maila, kilka miesięcy temu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jednak to była recenzja wersji ,,nie wydanej" w formie Word. Miała trafić do pierwszej zainteresowanej osoby, aby dała mi jakieś wskazówki, co poprawić itd. Tak też było i w tamtym czasie trafiła do pierwszej recenzji właśnie do Roksany, która się pierwsza odezwała i bardzo mi pomogła :). Aktualnie książka jest wydana, więc nie planuje w niej poprawiać niczego. Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  20. Gratuluję Ci wkroczenia na literacki rynek z "Historiami Śmieszka". Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) gratuluję wydania książki, to naprawdę sukces :) życzę powodzenia na rynku wydawniczym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wydania książki i życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie ♡
    Gratuluję serdecznie. Zawsze chciałam wydać własną książkę ale po pierwsze nie wiedziałam jak to zrobić a po drugie, słyszałam że sporo w tym kosztów i nie wiem czy byłoby mnie na to stać. Może kiedyś jak się zawezmę to uda mi się coś stworzyć. Czas pokarze :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety sporo kosztów trzeba ponieść to jest ogromny minus... Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Kochana, moje serdeczne gratulacje :D Trzymam kciuki za duży nakład!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję CI serdecznie- książkę zakupiąłm w formie e-booka :-) Trzymam kciuki za owocną sprzedaż :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło! Życzę miłego czytania!

      Usuń
  26. Fajnie, że ta historia miłosna jest nietypowa. Gratulacje ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień dobry,
    Gratuluję wydania książki! Historia oraz bohater główny przedstawia się nader interesująco. Ja też mam swoją książkę ale z obrazkami, której właśnie nie potrafię wydać. Może Twoja książka też jest po trosze o każdym z nas ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O wow! Jakie to jest cudowne, kiedy ludzie spełniają swoje marzenia! Ogromne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!