piątek, 25 grudnia 2020

Co ja gryzmole? - świąteczny rysunek 🎄 IV BLOGMAS 2020 🎄

 Hoł hoł hoł, czas na ostatni Blogmas!



Jak tam u Was? Dzisiaj jest Boże Narodzenie, mam nadzieję, że nastroje wyśmienite, zdrowie dopisuje i spędzacie czas z bliskimi. Dzisiaj zapraszam Was na ostatni, krótki, świąteczny wpis, który mam nadzieję, że Wam się spodoba. Jest to też ostatni post w tym roku, ponieważ kolejny będzie dopiero 1 stycznia.

Na początku chciałabym podziękować wszystkim, którzy bacznie śledzili moje Blogmasy. Powstały cztery (razem z tym) wpisy tutaj i ogrom rzeczy, które zobaczyliście na Instagramie. Naprawdę zdziwiłam się, że aż tyle osób to oglądało, za co wielkie dzięki! W story, które wciąż jest i które zostało podzielone na trzy części (ta bliżej listopada jest częścią pierwszą), bo się nie zmieściło, zobaczycie między innymi moje świąteczne wypieki... a piekłam torta i pierniki, strojenie dwóch choinek, domu. Spotkania z przyjaciółmi. Świąteczną kawkę, herbatki i kalendarze adwentowe. Zakupy, pakowanie prezentów i świąteczne miejskie ozdoby. Spacery z psiakiem, filmy i inne świąteczne tradycje. Gdy święta miną, chce zrobić z tego fajny, krótki filmik, ale to się zobaczy. Bardzo dziękuje Wam za aktywność i wciąż zapraszam na Instagrama, gdzie te moje przygody możecie zobaczyć. Wyłoniliśmy też świątecznego bubla, a także wysłałam kartki. Z tego co wiem, jeszcze nie dotarły, ale mam nadzieję, ze odbiorcy nie będą o to źli.

Za rok również chce zrobić kartkowy konkurs, ale tym razem postaram się wykonać wszystko szybciej!

Każdemu, kto odwiedził mój blog w trakcie Blogmasów, i pozostawił komentarz, chciałabym się odwdzięczyć w postaci rysunku choineczki. Wiem, że to nie jest jakiś wysoce piękny art rodem Leonarda Di Caprio :D. Mam nadzieję, że każdy siebie znajdzie. Nie ma gwiazdy, ponieważ nie chciałam nikogo wywyższać, tak samo jak kolejność bycia na drzewku, czy na prezenciku, czy nawet na pniu nie była celowa, bo nie chce nikogo dyskryminować. Pamiętajcie, że doł choinki też jest ważny, bo są tam prezenty :D.




Skoro to ostatni post w tym roku, chciałabym Wam życzyć dużo kolorów w 2021! Aby Wasze marzenia się spełniły, te blogowe, prywatne... żeby znikły wszelkie troski, no i przede wszystkim zdrowia, bo to jest najważniejsze! A mi życzcie odwagi, bo ta się przyda w tym roku!


Wesołych Świąt

i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

🎄

Życzy Beatrycze

 

Blogmasy 2020 pod nazwą Święta Się Odbędą uważam za zakończone! Zapraszam serdecznie za rok!


32 komentarze:

  1. Wesołych, spokojnych, rodzinnych świąt spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości życzę kochana Tobie i Twoim najbliższym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, Beatrycze, za życzenia. I ja Tobie życzę wszystkiego co najlepsze na te święta. Mimo wszystko. Bardzo optymistyczna ta narysowana przez Ciebie choinka.

    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku. Oby ten nadchodzący był o wiele lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego, spokoju, normalności!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę w takim razie dużo odwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż trochę szkoda, że grudzień za chwilę się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, aby był lepszy od mijającego 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obrazeczek :) Ja życzę Ci dużo zdrowia na Nowy Rok, spełnienia marzeń, pomyślności i wiary w siebie :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę się na choince! Jak cudownie :)
    Również Tobie wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tą choinką, znalazłam tam też i siebie. ;) Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku, pomyślności i spełnienia marzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. urde Ty to jesteś na maksa kreatywna! nawte nie wiesz ile frajdy mi sprawiło znalezienie siebie na tej choince ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na obrazek!:) Fajnie, że nawet siebie znalazłam ;) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi bardzo, że znalazłam się na choince:) Bardzo dziękuję:)))
    Wszelkiej pomyślności na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownego 2021 roku Ci życzę, żeby ten Nowy Rok był o wiele lepszy od poprzedniego, dużo pozytywności, radości i zdrówka.
    Cudowna choinka i świetny kreatywny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudna choinka. Dziękuję za tak piękny gest. Aż mi ciepło na sercu, widząc swój nick na rysunku.
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna ta choinka, prosto od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So lovely Christmas tree. Love this very much.
    Clipping Path Service

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z taką choinką :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudna choinka! Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł z choinką ❤ Wszystkiego dobrego w 2021 ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Sczęśliwego Nowego Roku! Normalności, zdrowia, możliwości odkrywania świata i bycia niezależnym i swobodnym 💕 Wierzę, że wszystko idzie ku lepszemu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego co najlepsze, 2021 będzie wyjątkowy !

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszego w Nowym Roku. :) I dużo zdrowia.

    Dzięki za życzenia. W miarę się udało poczuć klimat. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten Twój obrazek :)

    Życzę Ci samych dobrych chwil i zdrowia w NOWYM roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Background Removal Service
    brings forth a great option to change or erase the existing background.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego, kto zostawił u mnie komentarz i zostawiam ślad na jego/jej blogu lub stronie internetowej przed pojawieniem się kolejnego wpisu!
Pozdrawiam Kolorowo!